شهدای آینده

شهدای آینده

گروه شهدای آینده در بهار 1389 به طور رسمی تاسیس و فعالیت‌های خود را در راستای اهداف ذیل آغاز نموده است:
1- عمل به وظیفه انسانی از طریق اتحاد و انسجام و مقاومت دربرابر نسل‌کشی صهیونیست‌ها و مسئولیت حفظ جان همنوع که بنا به اشاره قرآن حفظ جان همه انسان‌هاست: "کسی که شخص مظلومی را به ناحق به قتل برساند مانند قاتل تمام انسان‌ها محسوب می‌گردد. همچنان کسی که زندگی یک شخص را نجات دهد گویا که تمام انسان‌ها را زنده و احیا کرده است (سورهء مائده-آیه 32)".
2- عمل به وظیفه اسلامی طبق روایت حضرت رسول (ص) که فرمودند: "من سَمِعَ رَجُلاً یُنادی یاللمسلمین و لَم یُجبه لیس بِمُسلِم-کسی که بشنود مرد مظلومی از مسلمانان کمک می‌خواهد ولی او را یاری نکند مسلمان نیست".
3- عمل به وظیفه آخرالزمانی که شاید مهم‌ترین و سنگین‌ترین وظیفه‌ای است که بر عهده هر فرد حاضر در این عصر است.

به گزارش گروه خبر شهدای آینده، العربیه و چند شبکه ی خبری دیگر به سخنان حول اتحادیه ی عرب و سران آن پرداختند، اتحادیه ی عرب خواسته هایی را از دولت مردان سوریه مطرح کرده است و برخی اعضای این اتحادیه نیز سخنرانی هایی داشته اند که مطالعه ی چند مورد آن از زبان وزیر خارجه ی آل سعود خالی از لطف نیست:
1. آیا این از ویژگی های اصیل یک عرب است که حاکمی ملت خود را بکشد؟ آیا ارتش های عربی باید به جان هموطنان خود بیفتند ؟
2. در سوریه باید دولت وحدت ملی ای تشکیل شود که هدف اصلی اش ایجاد نظام سیاسی دموکراتیک برای تمامی شهروندان بدون در نظر گرفتن وابستگی حزبی، مذهبی و طایفه ای آنها می باشد.
3. سوریه اجازه دادن به تظاهرات مسالمت آمیز در تمامی مظاهر آن، تضمین آزادی تظاهرات مسالمت آمیز را باید در دستور کار قرار دهد.
اینکه مردم سوریه باید به خواسته های جمعی خود برسند مطلبی صحیح است اما این سخنان از زبان سعود الفیصل زمانی بیشتر جلب توجه می کند که حکومت در عربستان موروثی است و عربستان به دیکتاتور ترین کشور منطقه معروف است؛ تا آنجا که زنان حق مشارکت به شدت ناچیزی در اجتماع داشته و هر گونه تظاهرات در عربستان با سرکوب حاکمان آن و نسبت دادن علت تظاهرات به ایران نسبت داده می شود! در حالیکه عدالت حقوقی و مادی در عربستان برقرار نیست. جالبتر اینکه عربستان نیروهایی از ارتش عربستان همچنان در بحرین برای سرکوب بحرینی ها وجود دارند و حتی دیروز "دبیرکل جمعیت الاخاء بحرین" نیز که در تشییع "یوسف الموالی" یکی از شهدای انقلاب در قبرستان المحرق حضور داشت ربوده شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۰۳
شهدای آینده

نظرات  (۱)

۰۳ بهمن ۹۰ ، ۰۸:۳۲ مسابقه با جوایز ارزنده
وب خوبی داری با مطالب مفید.لذت بردم.
حتما به وب من سر بزن.
پشیمون نمی شی.
پاینده باشی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی