شهدای آینده

شهدای آینده

گروه شهدای آینده در بهار 1389 به طور رسمی تاسیس و فعالیت‌های خود را در راستای اهداف ذیل آغاز نموده است:
1- عمل به وظیفه انسانی از طریق اتحاد و انسجام و مقاومت دربرابر نسل‌کشی صهیونیست‌ها و مسئولیت حفظ جان همنوع که بنا به اشاره قرآن حفظ جان همه انسان‌هاست: "کسی که شخص مظلومی را به ناحق به قتل برساند مانند قاتل تمام انسان‌ها محسوب می‌گردد. همچنان کسی که زندگی یک شخص را نجات دهد گویا که تمام انسان‌ها را زنده و احیا کرده است (سورهء مائده-آیه 32)".
2- عمل به وظیفه اسلامی طبق روایت حضرت رسول (ص) که فرمودند: "من سَمِعَ رَجُلاً یُنادی یاللمسلمین و لَم یُجبه لیس بِمُسلِم-کسی که بشنود مرد مظلومی از مسلمانان کمک می‌خواهد ولی او را یاری نکند مسلمان نیست".
3- عمل به وظیفه آخرالزمانی که شاید مهم‌ترین و سنگین‌ترین وظیفه‌ای است که بر عهده هر فرد حاضر در این عصر است.

بعد از به نتیجه نرسیدن خواسته های اتحادیه ی کارگران رژیم صهیونیستی که در آگوست گذشته به تظاهراتی بیش از 300 هزار نفری نیز منجر شد، برای امروز اعتصاب جدیدی پایه ریزی شده است.
به گزارش گروه خبر شهدای آینده به نقل از العالم، رادیوی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اتحادیه کارگران در رژیم صهیونیستی موسوم به "هستدروت" امروز این اعتصاب را آغاز میکند که باعث بسته شدن فرودگاهها، بنادر، بانکها، سازمان بورس و نهادهای مهم دیگر اقتصادی خواهد شد.
این اعتصاب پس از شکست مذاکرات طولانی اتحادیه کارگران با کابینه رژیم صهیونیستی برگزار میشود و ممکن است حدود ۵۰۰ میلیون دلار در روز به اقتصاد این رژیم زیان وارد کند.
اتحادیه کارگران از کابینه رژیم صهیونیستی خواسته است تا وضعیت 250 هزار کارگر بازنشسته را همانند کارگران بخش نظافت و نگهبانی و افراد شاغل در نظر بگیرد چرا که اوضاع آنها بسیار دشوار است اما وزارت دارایی این رژیم اعلام کرده که چنین اقدامی امکانپذیر نیست و فقط می تواند حقوق آنها را اندکی زیاد کند.
اتحادیه کارگران اعتصاب مشابهی را نیز در نوامبر گذشته برگزار کرده بود.
اعتراضات گسترده اجتماعی در فلسطین اشغالی از ماه ژوئن گذشته آغاز شد و در ماه اگوست گذشته با تظاهرات بیش از 300هزار نفری که العالم به 500 هزار نفر تخمین میزند، در سراسر فلسطین اشغالی به اوج خود رسید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۱۹
شهدای آینده

نظرات  (۱)

سلام، آقایان میفرمایند شورش اعراب به خاطر کپی‌ کردن انقلاب اسلامی ایران است چون همه کشورهای عربی‌ میخواهند انقلابی مثل انقلاب ایران داشته باشند. آقایان خبر ندارند که در تظاهرات در تمام این کشورها یکی‌ از کارهایی که میکنند ، سوزاندن پرچم ایران و عکس امام است.‌ای کاش عقلشان می‌رسید.

------

جواب : اول اینکه مطلبی که شما درش کامنت گذاشتین، مربوط به اعتراضات صهیونیستهاست و نمیدونم علت این کامنت شما در این پست چیه. دوم اینکه من انقلابهای انجام شده در کشورها رو دنبال کردم، آیا در لیبی پرچم ایران سوزانده شد؟ در تونس؟ در مصر؟ به نظرم اگه علاقمند هستین بحث کنین، یه مقدار دقیق تر صحبت کنین چون اگه صرف نظر دادن باشه، مطلب شما هم از نظر من اشتباه هست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی