شهدای آینده

شهدای آینده

گروه شهدای آینده در بهار 1389 به طور رسمی تاسیس و فعالیت‌های خود را در راستای اهداف ذیل آغاز نموده است:
1- عمل به وظیفه انسانی از طریق اتحاد و انسجام و مقاومت دربرابر نسل‌کشی صهیونیست‌ها و مسئولیت حفظ جان همنوع که بنا به اشاره قرآن حفظ جان همه انسان‌هاست: "کسی که شخص مظلومی را به ناحق به قتل برساند مانند قاتل تمام انسان‌ها محسوب می‌گردد. همچنان کسی که زندگی یک شخص را نجات دهد گویا که تمام انسان‌ها را زنده و احیا کرده است (سورهء مائده-آیه 32)".
2- عمل به وظیفه اسلامی طبق روایت حضرت رسول (ص) که فرمودند: "من سَمِعَ رَجُلاً یُنادی یاللمسلمین و لَم یُجبه لیس بِمُسلِم-کسی که بشنود مرد مظلومی از مسلمانان کمک می‌خواهد ولی او را یاری نکند مسلمان نیست".
3- عمل به وظیفه آخرالزمانی که شاید مهم‌ترین و سنگین‌ترین وظیفه‌ای است که بر عهده هر فرد حاضر در این عصر است.

دبیرکل حزب الله لبنان کشورهای بیطرف عرب که مشغول مسائل داخلی خود هستند را مسئول هر گزندی دانست که به فلسطین، اردن و لبنان وارد شود.
به گزارش گروه خبر شهدای آینده، ایسنا به نقل از شبکه خبری المنار نوشت: سید حسن نصرالله، دبیرکل حزبالله لبنان پنجشنبه شب در جمع هزاران تن از شهروندان لبنانی در مراسم بزرگداشت سرداران شهید مقاومت، سیدعباس موسوی، راغب حرب و عماد مغنیه در مجتمع سیدالشهدا (ع) در ضاحیه جنوبی بیروت گفت: در 60 سال گذشته برخی کشورهای عربی همراه با غرب علیه فلسطین موضعگیری کردند در حالی که همین کشورها با آمریکا و اسرائیل خالصانه و صادقانه تعامل داشتند.
وی از مردم و مسئولان مصری خواست تا در خصوص حوادث و آشوبهای این کشور اسرائیل و آمریکا را فراموش نکنند.
دبیرکل حزب الله لبنان در خصوص سوریه نیز گفت: هر جانشینی که برای دولت سوریه در این کشور روی کار آید بسیار کم ضررتر برای اسرائیل خواهد بود و این بسیار عجیب است که برخی سالها با اسرائیل مذاکره کردند اما مذاکره با سوریه را رد میکنند.
سیدحسن نصرالله با اشاره به اینکه همه ساله در سالگرد شهادت این شهدای بزرگ مقاومت از ویژگیهای شخصیتی آنها سخن میگوید ؛ ادامه داد: ویژگی مشترک این بزرگان این است که آنها ازموسسان و جزو اولین کسانی بودند که پایه مقاومت را بنیان گذاشتند. علاوه بر این باید گفت که آنها علاوه بر ویژگی ؛ نقش مهمی در تثبیت اصول و مبادی و همچنین فرهنگ مقاومت اسلامی در لبنان داشتند.
دبیرکل حزب الله گفت : هر جماعت بشری چه دولت باشد و چه حزب؛ اگر پایه و اساس ثابتی نداشته باشد در مقابل هر تندباد قوی فروخواهد ریخت.
دبیرکل حزب الله تصریح کرد: می دانیم که اسراییل ابزار پروژه خطرناک و بزرگ صهیونیسم در منطقه است، بنابراین ما مقابل آن میایستیم و مبارزه با این پروژه خصمانه از جمله اصول ماست. در منطقهای همچون خاورمیانه که بطور دائم در خط زلزلههای سیاسی قرار دارد؛ باید بنیانی که گذاشته میشود؛ راسخ و استوار باشد.
دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه پروژه صهیونیسم که اسراییل نماینده آن است؛ کل منطقه را تهدید می کند؛ خاطرنشان کرد: اسراییل، فلسطین را اشغال کرده و ملت آن را به اجبار از سرزمین خود بیرون رانده و به تمامی مقدسات مسلمانان و مسیحیان بی حرمتی می کند، هر کس که مقابل این پروژه صهیونیستی در هر کشور و منطقهای بایستد؛ از تمامی امت دفاع کرده و این کاری بود که سرداران شهید مقاومت انجام دادند. معیار اساسی که امروزه ملتها باید براساس آن به ارزیابی مبارزات خود بپردازند؛ میزان رویارویی با طرحهای رژیم صهیونیستی است.
دبیر کل حزب الله تصریح کرد: کشورهای میانه رو عرب مسئولیت هر گزندی که به امت اسلام؛ فلسطین، لبنان و اردن وارد شود را برعهده دارند. امروز این کشورها خواهان ساقط ساختن نظام سوریه هستند، آیا کسی شک دارد که این نظام پشتیبان مقاومت مردم لبنان و فلسطین بوده است؟ برخی از نظامهای عربی در خدمت آمریکا و اسراییل بودهاند و اگر اسراییل مورد هجوم قرار می گرفت ؛ بدون شک برای حفظ این رژیم دخالت میکردند.
دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به اینکه برخی از نظامهای عربی و اسلامی در برابر طرح رویارویی با رژیم صهیونیستی موضع بیطرفی اتخاذ کرده اند، گفت: این کشورها باید امروز در برابر آنچه در فلسطین اشغالی میگذرد و همچنین اقدامات وحشیانه این رژیم در برابر فلسطینیها پاسخگو باشند. برخی از نظامهای عربی منطقه از همان ابتدا در برابر رژیم صهیونیستی موضع مخالف اتخاذ کردند و آیا درست است که ما این نظامهای عربی را با نظامهایی که در خدمت رژیم صهیونیستی بودهاند برابر و یکسان بدانیم؟
وی با اشاره به روند وقایع در منطقه و جایگاه اسراییل در این میان گفت: باید بدانیم جایگاه اسراییل در میان این رویدادها و روند تغییرات در کجا قرار دارد.
سید حسن نصرالله ادامه داد: مردم بحرین به حال خود رها شده اند و کسی از حال آنها سئوال نمی کند: نه اتحادیه عرب و نه سازمان ملل و نه سازمان کنفرانس اسلامی که این امر خود نشانگر مظلومیت مردم این کشوراست.
دبیرکل حزبالله با تاکید بر اینکه سردرگمی و نگرانی که رسانه های اسراییلی و جامعه صهیونیستی و حتی رهبران آنها را فراگرفته ؛ نتیجه حوادثی است که در منطقه در جریان است،افزود: اسراییل از نتیجه فعالیتهای جهادگرانه و سیاسی مردم مقاوم و همچنین ایثارگریها و پایداری آنها؛ سخت نگران است.
وی با اشاره به اینکه امروز قدرت اسراییل در حال کاهش است؛ افزود: از جمله برگهای برنده اسراییل سازش بود که اکنون این طرح نیز به دلیل سقوط دولتهایی مانند نظام حسنی مبارک، دیکتاتور مخلوع مصر متوقف شده و همچنین عقبنشینی آمریکا از عراق نیز از قدرت این رژیم صهیونیستی کاسته است.
دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه از مهم ترین نقاط قدرت دائمی اسراییل احساس ضعف امت اسلامی بوده؛ اظهار داشت: اکنون این امر نیز از دست آنها خارج شده و اسراییلیها ایمان آوردهاند که مقاومت اسلامی در لبنان نیروی آتشینی دارد که بازدارنده آنها بوده است.
وی ادامه داد: با وجود اینکه اسراییل بسیاری از نقاط قوت خود را از دست داده اما باید دانست که فرصتهای زیادی به منظور برهم زدن وضعیت منطقه در اختیار دارد.
سید نصرالله با اشاره به اینکه در هر حادثهای که در مصر و عراق ناآرامی ایجاد می شود؛ باید به دنبال رد پای صهیونیستها باشیم؛ افزود: یکی از اهداف اسراییل؛ برهم زدن حکومت سوریه است و در این رابطه اجماعی وجود دارد که هر گزینه دیگری در سوریه بهتر از ادامه کار نظام فعلی است.
دبیرکل حزبالله لبنان با تاکید بر اینکه نظام سوریه نپذیرفته که زیر بار شروط آمریکاییها و صهیونیستها برود و مقابل پروژه آنها ایستاده است؛ اظهار داشت: آنهایی که حکومت سوریه را مورد بازخواست قرار می دهند که چرا جبهه جولان را نگشوده؛ آیا خود آنها با اسراییل جنگیده اند؟
وی با اشاره به اینکه برخی می گویند که چرا نظام سوریه اصلاحات را به اجرا در نمی آورد؛ تصریح کرد: ما به آنها پاسخ می دهیم که مسئولان سوری از اصلاحات سخن می گویند و خواستار گفت وگو و متوقف شدن خشونت و تروریسم هستند و همچنین می خواهند قانونی که گامهای اصلاحی در خود دارد به رای گذاشته شود.
وی با اشاره به روند اصلاحات در سوریه به دستور بشار اسد تصریح کرد: آیا این اصلاحات تاکنون در هیچیک از کشورهای عربی که خواهان سقوط نظام سوریه هستند؛ دیده شده است؟
دبیر کل حزب الله گفت: باید از برخی از دولتهای عربی که ابتکار عمل سازش با اسراییل را تهیه کردهاند؛ پرسید که اینک سرنوشت این ابتکارعمل به کجا کشیده شده و چرا مذاکره با اسراییل جایز است ولی گفت وگو با نظام سوریه پذیرفتنی نیست؟ موضع ما نسبت به نظام سوریه تنها ناشی از ابراز وفاداری نسبت به این نظام نیست بلکه موضع ما وفاداری به منافع امت اسلامی است.
وی افزود: برخی از رسیدن سلاح به مقاومت فلسطین و لبنان جلوگیری میکنند اما به سوریه اسلحه می فرستند تا سوریها با یکدیگر بجنگند. این مساله برای خدمت به چه کسی است؟ این پروژه غربی - اسرائیلی - عربی جنگ در سوریه نباید متوقف شود؟
وی با اشاره به اینکه آنهایی که دم از تامین مصلحت مردم منطقه میزنند؛ چرا در برابر تامین مصلحت مردم بحرین سکوت کردهاند، گفت: شما چرا در کنار ملت بحرین نمی ایستید، در جنگ غزه اولین کسانی که به حمایت از مردم غزه برخاستند مردم بحرین بودند و هنگامی که برای فلسطین تظاهرات کردند رژیم این کشور به روی آنها آتش گشود و یقینا اگر دولتی منتخب در این کشور روی کار آید در کنار ملت فلسطین خواهد بود. اما مواضع نظام کنونی بحرین در قبال اسرائیل برای همه ما مشخص است.
سید نصرالله در سالگرد ترور رفیق حریری، نخست وزیر اسبق لبنان به خانواده و بازماندگان وی تسلیت گفت و تاکید کرد: ما مجددا این ترور را محکوم می کنیم.
وی با اشاره به اینکه ما هرگونه دعوت به گفت وگوی ملی بدون هرگونه پیش شرطی را تایید کرده و از آن پشتیبانی میکنیم؛ گفت: در چنین گفت وگویی شرکت خواهیم کرد به شرط آنکه جدول کاری آن پیش از شروع مشخص باشد چراکه هر دعوت به مذاکره با وجود پیش شرط تنها امتیاز گیری است و دعوت به گفتگو نیست.
وی با اشاره به اینکه بهتر است سخنگویی به غیر از سمیر جعجع، رییس حزب مسیحی نیروهای لبنانی در خصوص حوادث سوریه اظهارنظر کند؛ گفت: آیا سخنان ضد سوری سخنرانان در مراسم سالروز ترور حریری که بر ضد مقاومت و سوریه بود؛ به مصلحت لبنان است؟

سید حسن نصرالله در ادامه با اشاره به مسائل داخلی لبنان گفت: جریان 14 مارس در ارسال سلاح و نیروهای مسلح به سوریه دست داشته و از جنگ و کشتار در این کشور سود می برد.

جریان 14 مارس هنگامی که نظام حسنی مبارک محموله اسلحه به مقاومت فلسطنیی را ضبط کرد؛ حزب الله را مورد سرزنش قرار داد و این کار را دخالت در امور داخلی مصر و ضربه زدن به حاکمیت برشمرد. جریان 14 مارس در تمام سخنان و همایشهای خود تنها به سقوط نظام سوریه تکیه کرده است.

دبیرکل حزب الله با اشاره به موضع جریان 14 مارس نسبت به نظام سوریه تصریح کرد: آنها حتی در برابر مبارزات علیه رژیم صهیونیستی اعلام بیطرفی کرده اند؛ پس باید دید چرا در برابر اوضاع سوریه اعلام بیطرفی نمیکنند.
وی تصریح کرد: وقتی که گفتیم ایران از ما حمایت می کند؛ آنها ما را مورد هجوم قرار دادند، حال ما از آنها می پرسیم چه کسانی از شما حمایت می کنند؟ جواب این سئوال را بگویید و با خودتان و کشورتان راستگو باشید. ایران حزب الله را به سبب اینکه یک حزب سیاسی است ؛ مورد حمایت قرار نمی دهد بلکه چون حزب الله یک مقاومت و قدرت نیرومند در برابر رژیم صهیونیتسی است؛ از آن حمایت میکند. حال باید دید چرا جریان 14 مارس از برخی کشورهایی پول دریافت می کند که هیچ ارتباطی با مقاومت علیه رژیم صهیونیستی ندارند.
ما از کمکهای ایران تشکر میکنیم اما 14 مارس نیز باید بگوید که از سال 2005 تاکنون بیش از 3 میلیاد دلار پول دریافتی را از کجا آورده است. و این پول به چه منظور به آنها داده شده است.
وی با اشاره به اینکه ما دارای سلاح هستیم و آن را از لحاظ کمی و کیفی افزایش میدهیم، گفت: جریان 14 مارس هم باید اعتراف کند که دارای اسلحه است. ولی حتی اگر لبنان دارای هیچ گونه سلاحی هم نباشد؛ ما به سلاح خود در دفاع از لبنان همچنان پایبند هستیم. ما دو نوع سلاح داریم : یک نوع آن آشکار است و همه از آن خبر دارند و نوع دیگر آن را برای غافلگیری اسرائیل در جنگ احتمالی نگه داشته ایم.
سید حسن نصرالله خطاب به جریان 14 مارس گفت: چطور شما عقیده دارید؛ بهار عربی از دامن شما رشد پیدا کرده درحالی که این امر به حاکمیت بسیاری از نظامهای عربی منطقه که با شما دوست بودند و در خدمت آمریکا و اسراییل قرار داشتند؛ پایان داد. شما در جایگاهی نیستید که برای کسی شرط و شروط تعیین کنید. هرکسی که مخالف ایجاد فتنه میان اهل سنت و شیعه است باید نمایندگان؛ طرفداران و رسانههای تابع خود را نیز از تحریک شبانه روزی دبیرکل حزبالله لبنان با تاکید بر اینکه حزبالله هیچ ارتباطی با انفجارهای هند، گرجستان و تایلند ندارد؛ افزود: خون عماد مغنیه اسراییلیها را دنبال خواهد کرد و آنها می دانند که انتقام ما؛ انتقام گرفتن از فردی عادی و یا یک دیپلمات در گوشهای از دنیا نخواهد بود. اسرائیل بداند تا زمانی که جوانان و زنان و مردان حزبالله زنده هستند؛ بالاخره روزی فرا خواهد رسید که انتقامی در حد و اندازه خون حاج عماد مغنیه؛ از آنها گرفته خواهد شد. برخی می گویند که شرایط منطقه به جایی خواهد رسید که حزب الله را مجبور می کند از اسراییل مدد جویی کند اما ما کلام شیخ راغب را به آنها یاد آوری می کنیم که دست دادن با آنها؛ به رسمیت شناختن آنها است، در حالی که سخن ما با آنها تنها با زبان سلاح خواهد بود.
وی افزود: در تابستان سال 2006 تمام دنیا بر ضد ما بود و حتی دولت لبنان نیز بر ضد ما بود و ما را بین تسلیم و کنار گذاشتن سلاح و یا کشته شدن و جنگ مخیر کرده بودند اما در آن زمان تنها چیزی که برای حزب الله اهمیت داشت؛ حقیقت موضع امام حسین (ع) در کربلا و مخیر شدنش میان تسلیم و یا مرگ با عزت بود.
وی تاکید کرد: به مسیر و طریقت شهدای خود پایبند خواهیم ماند؛ چرا که به برکت خون شهدای بزرگمان؛ مقاومت اسلامی بر پایه های راسخ بنیان نهاده شده است. از آینده هیچ نگرانی نداریم و با آگاهی در مقابل فتنه خواهیم ایستاد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۲۸
شهدای آینده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی