شهدای آینده

شهدای آینده

گروه شهدای آینده در بهار 1389 به طور رسمی تاسیس و فعالیت‌های خود را در راستای اهداف ذیل آغاز نموده است:
1- عمل به وظیفه انسانی از طریق اتحاد و انسجام و مقاومت دربرابر نسل‌کشی صهیونیست‌ها و مسئولیت حفظ جان همنوع که بنا به اشاره قرآن حفظ جان همه انسان‌هاست: "کسی که شخص مظلومی را به ناحق به قتل برساند مانند قاتل تمام انسان‌ها محسوب می‌گردد. همچنان کسی که زندگی یک شخص را نجات دهد گویا که تمام انسان‌ها را زنده و احیا کرده است (سورهء مائده-آیه 32)".
2- عمل به وظیفه اسلامی طبق روایت حضرت رسول (ص) که فرمودند: "من سَمِعَ رَجُلاً یُنادی یاللمسلمین و لَم یُجبه لیس بِمُسلِم-کسی که بشنود مرد مظلومی از مسلمانان کمک می‌خواهد ولی او را یاری نکند مسلمان نیست".
3- عمل به وظیفه آخرالزمانی که شاید مهم‌ترین و سنگین‌ترین وظیفه‌ای است که بر عهده هر فرد حاضر در این عصر است.

نماینده جمهوریخواه ایالت کالیفرنیا پس از جلسه ای که برای بررسی وضعیت حقوق بشر در پاکستان تشکیل شده بود، قطعنامه ای ارائه داد، که می خواهد مردم بلوچستان (به اضافه بخشهای از ایران و افغانستان) از حق خود مختاری برخوردار شوند.

به گزارش گروه خبر شهدای آینده به نقل از صدای آمریکا، دانا روراباچر، نماینده جمهوریخواه ایالت کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا و رییس کمیته فرعی نظارت و تحقیق کمیته امور خارجی، پس از جلسه ای که برای بررسی وضعیت حقوق بشر در پاکستان تشکیل شده بود، قطعنامه ای ارائه داد، که می خواهد مردم بلوچستان از حق خود مختاری برخوردار شوند.

این قطعنامه با وجود اینکه برای دولت آمریکا لازم الاجرا نیست و از سوی دولت آمریکا به عنوان پیشنهاد تنها یک نفر و نه سیاست خارجی آمریکا مطرح شده است، اما کارشناسان از وجود یک طرح جدی و کامل در پشت آن خبر می دهند.

و مطبوعات پاکستان نیز فراتر رفتند و آمریکا را متهم ساختند که یک برنامه پنهانی برای تحمیل یک دولت دوست آمریکا در یک بلوچستان بزرگتر مستقل دارد که نه تنها بزرگترین استان پاکستان است، بلکه همچنین بخشهایی از جنوب افغانستان و ایران را، که بسیاری از مردم بلوچ در آنجا زندگی می کنند، شامل  می شود.

این مسئله در روابط نه چندان مناسب بین دو کشور، باعث بروز واکنش های شدید از سوی مقامات پاکستانی شده است.

شنیده های خبرنگار شهدای آینده از احتمال ایجاد فشار مضاعف و ترساندن شدید پاکستان برای کوتاه آمدن بر خواسته ی آمریکا که به لغو قرارداد گازی با ایران تاکید دارد در قالب چنین اعمال و طرحهای حکایت دارد.

یادآور میشوم که چند روز پیش نیز کلینتون پاکستان را تهدید کرد که در صورت لغو نشدن قرار داد گازی پاکستان با ایران، تحریمهایی طاقت فرسا بر پاکستان اعمال خواهد کرد. هر چند وزیر خارجه پاکستان با لحنی تند جواب وی را داد و کلینتون را از دخالت در این امر بر حذر داشت، اما به نظر میرسد، این فشارها در شرایط ضعیف این روزهای اقتصاد پاکستان، نهایتا به تصمیمی سرنوشت ساز در دولت پاکستان منجر شود. هم اکنون پاکستان به طور سالانه کمکهای نقدی و نظامی از آمریکا در قبال داشتن اتحاد دریافت می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۱۲
شهدای آینده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی