شهدای آینده

شهدای آینده

گروه شهدای آینده در بهار 1389 به طور رسمی تاسیس و فعالیت‌های خود را در راستای اهداف ذیل آغاز نموده است:
1- عمل به وظیفه انسانی از طریق اتحاد و انسجام و مقاومت دربرابر نسل‌کشی صهیونیست‌ها و مسئولیت حفظ جان همنوع که بنا به اشاره قرآن حفظ جان همه انسان‌هاست: "کسی که شخص مظلومی را به ناحق به قتل برساند مانند قاتل تمام انسان‌ها محسوب می‌گردد. همچنان کسی که زندگی یک شخص را نجات دهد گویا که تمام انسان‌ها را زنده و احیا کرده است (سورهء مائده-آیه 32)".
2- عمل به وظیفه اسلامی طبق روایت حضرت رسول (ص) که فرمودند: "من سَمِعَ رَجُلاً یُنادی یاللمسلمین و لَم یُجبه لیس بِمُسلِم-کسی که بشنود مرد مظلومی از مسلمانان کمک می‌خواهد ولی او را یاری نکند مسلمان نیست".
3- عمل به وظیفه آخرالزمانی که شاید مهم‌ترین و سنگین‌ترین وظیفه‌ای است که بر عهده هر فرد حاضر در این عصر است.

به گزارش گروه خبر شهدای آینده به نقل از تابناک، پارلمان مصر که اکثریت آن را نیروهای اسلام گرا تشکیل می دهند، به اتفاق آرا به اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از این کشور و همچنین قطع صادرات گاز به این رژیم رأی داد. گفته می شود این اقدام به دلیل وقوع  حملات جدید از سوی رژیم صهیونیستی به غزه صورت گرفته است.

با این حال، «آسوشیتد پرس» خبری از این امر منتشر کرده که گویا این تصمیم بیش از یک اقدام احساسی صرف بوده و در نتیجه بررسی های کارشناسی پارلمان صورت گرفته است. بر این اساس، کمیته امور عرب پارلمان مصر اخیراً گزارشی را منتشر کرده که در آن اعلام شده مصر هیچ گاه متحد اسرائیل نخواهد بود. در این گزارش، رژیم صهیونیستی به عنوان «دشمن شماره یک» ملت مصر توصیف شده است.

هرچند این رأی پارلمان مصر برای عملی شدن به موافقت شورای نظامی این کشور نیاز دارد و چنین امری به توجه به صبغه این شورا بعید است اما این امر نشانه ای از وقوع تحولاتی چشمگیر در مصر پس از سقوط حسنی مبارک است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۲۲
شهدای آینده

اسرائیل

مصر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی