شهدای آینده

شهدای آینده

گروه شهدای آینده در بهار 1389 به طور رسمی تاسیس و فعالیت‌های خود را در راستای اهداف ذیل آغاز نموده است:
1- عمل به وظیفه انسانی از طریق اتحاد و انسجام و مقاومت دربرابر نسل‌کشی صهیونیست‌ها و مسئولیت حفظ جان همنوع که بنا به اشاره قرآن حفظ جان همه انسان‌هاست: "کسی که شخص مظلومی را به ناحق به قتل برساند مانند قاتل تمام انسان‌ها محسوب می‌گردد. همچنان کسی که زندگی یک شخص را نجات دهد گویا که تمام انسان‌ها را زنده و احیا کرده است (سورهء مائده-آیه 32)".
2- عمل به وظیفه اسلامی طبق روایت حضرت رسول (ص) که فرمودند: "من سَمِعَ رَجُلاً یُنادی یاللمسلمین و لَم یُجبه لیس بِمُسلِم-کسی که بشنود مرد مظلومی از مسلمانان کمک می‌خواهد ولی او را یاری نکند مسلمان نیست".
3- عمل به وظیفه آخرالزمانی که شاید مهم‌ترین و سنگین‌ترین وظیفه‌ای است که بر عهده هر فرد حاضر در این عصر است.

کاروان بین المللی "به سوی قدس" که بیش از 250 فعال آسیایی صلح را در خود جای داده است امروز پنجشنبه از طریق مرزهای شرقی ایران وارد کشور شد.

به گزارش گروه خبر شهدای آینده به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، امت واحده از برنامه ریزان این کاروان در ایران بیان کرد: شاخه آسیایی  کاروان جهانی به سوی قدس که بیش از دویست و پنجاه تن از فعالان آسیایی آن را تشکیل می دهند وارد ایران شد و ساعت 12 ظهر در مقابل دانشگاه شهر زاهدان مورد استقبال مردمی قرار خواهد گرفت.

این کاروان که شرکت کنندگانی از کشورهای اندونزی، هند، مالزی، فیلیپین، استرالیا، ژاپن، آذربایجان، عراق، پاکستان، تاجیکستان، ایران، بحرین، عربستان سعودی، سریلانکا، بنگلادش، افغانستان، ترکیه، فلسطین، سوریه و همچنین یک نفر از کشور شیلی با آن همراه هستند، پس از عبور از کشور ترکیه با کشتی به سوی لبنان خواهد رفت تا در مراسم راهپیمایی عمومی به سوی مرزهای فلسطین اشغالی شرکت کند. گفتنی است شرکت کنندگانی از اروپا نیز در ترکیه به این کاروان خواهند پیوست.

ستاد اجرایی کاروان در ایران، برنامه های شاخه آسیایی آن در ایران را به شرح زیر اعلام کرده است:

ظهر پنجشنبه 25 اسفند ساعت 12: برنامه استقبال در شهر زاهدان

عصر جمعه 26 اسفند ساعت 16: برنامه همایش گرامیداشت کاروان در شهر قم

جمعه شب ساعت 21: مراسم زیارت حرم مطهر امام خمینی (ره) و استقبال در تهران

صبح شنبه 27 اسفند ساعت 10: کنفرانس خبری در برج میدان آزادی

عصر شنبه ساعت 15: همایش گرامیداشت کاروان در سالن لانه جاسوسی

عصر 29 اسفند: مراسم بدرقه کاروانیان در شهر تبریز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۲۵
شهدای آینده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی