شهدای آینده

شهدای آینده

گروه شهدای آینده در بهار 1389 به طور رسمی تاسیس و فعالیت‌های خود را در راستای اهداف ذیل آغاز نموده است:
1- عمل به وظیفه انسانی از طریق اتحاد و انسجام و مقاومت دربرابر نسل‌کشی صهیونیست‌ها و مسئولیت حفظ جان همنوع که بنا به اشاره قرآن حفظ جان همه انسان‌هاست: "کسی که شخص مظلومی را به ناحق به قتل برساند مانند قاتل تمام انسان‌ها محسوب می‌گردد. همچنان کسی که زندگی یک شخص را نجات دهد گویا که تمام انسان‌ها را زنده و احیا کرده است (سورهء مائده-آیه 32)".
2- عمل به وظیفه اسلامی طبق روایت حضرت رسول (ص) که فرمودند: "من سَمِعَ رَجُلاً یُنادی یاللمسلمین و لَم یُجبه لیس بِمُسلِم-کسی که بشنود مرد مظلومی از مسلمانان کمک می‌خواهد ولی او را یاری نکند مسلمان نیست".
3- عمل به وظیفه آخرالزمانی که شاید مهم‌ترین و سنگین‌ترین وظیفه‌ای است که بر عهده هر فرد حاضر در این عصر است.

شورای حقوق بشر قطعنامه ای را با 36 رای موافق، 10 رای ممتنع، و یک رای مخالف به تصویب رساند که طی آن گروهی حقیقت یاب برای بررسی شهرک سازی صهیونیستها تشکیل می شود.

به گزارش گروه خبر شهدای آینده به نقل از یورونیوز، شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد طرحی مبنی بر تشکیل یک گروه حقیقت یاب که به بررسی مسئله شهرک سازی اسرائیل در کرانه باختری و شرق بیت المقدس و نیز حقوق بشر فلسطینیان به تصویب رساند.

بر اساس تصمیم اخیر شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد که با ۳۶ رای موافق ، ۱۰ رای ممتنع و تنها یک رای مخالف به تصویب رسید، از اسرائیل خواسته شده است تا ضمن عدم مانع تراشی در روند تحقیق، با این گروه همکاری کامل را بعمل آورد.

صائب عریقات مذاکره گر فلسطین می‌گوید "با آنچه در توان داریم مانع شهرک سازی دولت اسرائیل از جمله در بیت المقدس خواهیم شد و نیز در راستای تحقق راه حل دو کشور مستقل تلاش خواهیم کرد تا مرز سال ۱۹۶۷ به رسمیت شناخته شود، تلاشی که اسرائیل درصدد نابودی آن است".

البته حماس و بسیاری از گروهها و احزاب فلسطینی به بازگشت کل سرزمین فلسطین به صاحبانش و بازگشت حدود 5 ملیون آواره ی فلسطینی به میهن خود تاکید دارند.

اگرچه بر اساس قوانین بین الملل شهرک سازی اسرائیلی‌ها در مناطق اشغالی غیرقانونی است با وجود این، صهیونیستها ضمن رد این مسئله، تصمیم اخیر سازمان ملل متحد را خوشایند خود نمی یابند به گزارش شهدای آینده به نقل از منابع صهیونیستی، نمونه ای از اینگونه موضعگیریها از سوی سخنگوی وزارت خارجه صهیونیستها به این صورت است:

 "تصمیم سورئالیست (فرا راستی و فرا واقعی) دیگری از جانب این شوراست که به صورت وسیله و ابزاری برای انجام اقدامات یکجانبه، بجای تشویق و ترغیب حقوق بشر، در آمده است. در حالیکه در سرتاسر خاورمیانه، حقوق بشر، در سطح وسیع و بی سابقه ای نقض می شود، UNCHR، با صرف وقت و منابع خود، به تعیین یک گروه زائد و اسراف آمیز، که تنها هدفش ارضای هوا و هوس فلسطینیان و خدشه وارد آوردن به امکان و شانس دستیابی به توافقی از طریق راه های صلح آمیز است، خود را تمسخر کرده است. فلسطینیان باید درک کنند که نمی توانند در دو جهت مختلف حرکت کنند: آنها نمی توانند از طرفی، از همکاری با اسرائیل برخوردار شوند، و در عین حال، در اجلاس و نشست های بین المللی، به برخوردهای سیاسی  متوسل شوند".

این مطلب در حالی بیان شده است، که صهیونیستها از جمله بزرگترین جنگ طلبان این دوران به شمار می روند و طی دوران وجود خود در حدود 64 سال، بزرگترین کشتارها را به راه انداخته اند و اکنون نیز حدود 5 ملیون نفر فلسطینی که بیش از دو برابر ساکنان فعلی آن کشور هستند در دیگر کشورها آواره شده اند و از آخرین کشتار بدون دلیل آنها که منجر به شهادت بیش از 20 فلسطینی شد نیز کمتر از یک ماه می گذرد!، ضمن اینکه هم اکنون نیز اصلی ترین حامی ایجاد جنگ علیه ایران اسلامی به شمار می روند، در حالیکه ایران هیچگونه خطایی طبق مقررات جهانی انجام نداده است! این صحبتها تاکیدی مجدد و واضح بر چهره ی واقعی نسل کشان دوران به شمار می رود.

نتانیاهو نیز در اعتراض به این حکم گفت:

" این یک شورای ریاکار، با اکثریت غیر ارادی، علیه اسرائیل است. این شورا باید خجل و شرمنده از خود باشد. تا به امروز، این شورا، 91 تصمیم اتخاذ کرده که 39 تصمیم آن در ارتباط با اسرائیل، سه تصمیم در باره سوریه، و یکی در مورد ایران بوده است. تنها یک اجلاس، امروز به سخنان یک نماینده سوری در باره حقوق بشر گوش فرا داد تا دریابد که این شورا تا چه میزان از واقعیت امر فاصله دارد. دلیل دیگر بی اعتنا بودن و فاصله داشتن شورا از واقعیت، هفته گذشته بود که از یک نماینده حماس دعوت بعمل آورد، سازمانی که ایدئولوژی آن بر پایه کشتن بیگناهان، استوار است".

و این صحبتها نیز در حالیست که تا کنون هرگونه تصمیم عملی بر ضد صهیونیستها در شورا امنیت وتو شده است و بسیاری از این وتو کننده ها، در برابر حدود 64 سال جنایت صهیونیست ها در فلسطین بی تفاوت بوده اند. ضمن اینکه علاوه بر واضح بودن شهرک سازی غیر قانونی صهیونیستها و ادعای آنها مبنی بر آمادگی برای مذاکره، شهرک سازی ها همچنان ادامه دارد و هر گونه مذاکره تاکنون از سوی صهیونیستها برای بدست آوردن امتیاز بیشتر بوده است. هر گونه مقاومت نیز، بدون واکنش عملی جهانی، با گلوله و حمله ی تمام عیار جنگنده های صهیونیستها مواجه شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۰۷
شهدای آینده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی