شهدای آینده

شهدای آینده

گروه شهدای آینده در بهار 1389 به طور رسمی تاسیس و فعالیت‌های خود را در راستای اهداف ذیل آغاز نموده است:
1- عمل به وظیفه انسانی از طریق اتحاد و انسجام و مقاومت دربرابر نسل‌کشی صهیونیست‌ها و مسئولیت حفظ جان همنوع که بنا به اشاره قرآن حفظ جان همه انسان‌هاست: "کسی که شخص مظلومی را به ناحق به قتل برساند مانند قاتل تمام انسان‌ها محسوب می‌گردد. همچنان کسی که زندگی یک شخص را نجات دهد گویا که تمام انسان‌ها را زنده و احیا کرده است (سورهء مائده-آیه 32)".
2- عمل به وظیفه اسلامی طبق روایت حضرت رسول (ص) که فرمودند: "من سَمِعَ رَجُلاً یُنادی یاللمسلمین و لَم یُجبه لیس بِمُسلِم-کسی که بشنود مرد مظلومی از مسلمانان کمک می‌خواهد ولی او را یاری نکند مسلمان نیست".
3- عمل به وظیفه آخرالزمانی که شاید مهم‌ترین و سنگین‌ترین وظیفه‌ای است که بر عهده هر فرد حاضر در این عصر است.

یک موسسه اسراییلی تاکید کرد که تل آویو کوچاندن صدها نفر از فلسطینیهای بادیه نشین را به بهانه سکونت آنها در مناطقی که رژیم خواهان ملحق کردن آن به شهرک های صهیونیستی است، آغاز کرد.

به گزارش گروه خبر شهدای آینده به نقل از العالم، موسسه بیت سلیم اسراییلی خاطرنشان کرد: طرحی که اسراییل آغاز کرده است در مراحل بعدی خود شامل کوچاندن فلسطینیهای بادیه نشین از مناطق اغوار طی سه سال است تا همه بدوی ها از مناطقی که اسراییل می خواهد آنها را به شهرک های صهیونیستی ملحق کند، خارج شوند.

خالد منصور عضو کمیته های حمایت از اراضی زراعی فلسطینی روز سه شنبه(امروز) گفت: این فلسطینیان مانعی بر سر توسعه شهرک سازی و نیز تسلط کامل رژیم اشغالگر بر این مناطق هستند.

در چارچوب غارت اراضی و سیطره بر هر آنچه که متعلق به فلسطینیان است، مراکز حقوقی رژیم صهیونیستی تاکید کردند که تل آویو به دنبال توسعه شهرک های صهیونیستی به طور گسترده و تاسیس شهرک هایی جدید در قدس است.

این مراکز همچنین خاطرنشان کردند که دستگاه قضایی اسراییل در سال های گذشته برای انتقال حدود 42 درصد از مساحت کرانه باختری به محدوده شهرک های صهیونیستی تلاش کرده است. حمدالله حمدالله سرپرست وزارت کشاورزی فلسطین گفت: آنها به قانون بسیار قدیمی که به دوران عثمانیها باز می گردد، عمل کردند که به موجب آن زمین هایی را که در آنها کشت و زرع صورت نمی گیرد، به تصرف درمی آوردند.

وی افزود: این مشکلی واقعی است زیرا بیشتر صاحبان این اراضی حضور ندارند و به آنها نیز اطلاعی داده نشده است تا بتوانند از زمینشان دفاع کنند. قواعد تسلط بر زمین های فلسطینی اشکال جدیدی به خود گرفته است که از جمله آن تسلط بر زمین های فلسطینی حتی با مدارک جعلی است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۰۸
شهدای آینده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی