شهدای آینده

شهدای آینده

گروه شهدای آینده در بهار 1389 به طور رسمی تاسیس و فعالیت‌های خود را در راستای اهداف ذیل آغاز نموده است:
1- عمل به وظیفه انسانی از طریق اتحاد و انسجام و مقاومت دربرابر نسل‌کشی صهیونیست‌ها و مسئولیت حفظ جان همنوع که بنا به اشاره قرآن حفظ جان همه انسان‌هاست: "کسی که شخص مظلومی را به ناحق به قتل برساند مانند قاتل تمام انسان‌ها محسوب می‌گردد. همچنان کسی که زندگی یک شخص را نجات دهد گویا که تمام انسان‌ها را زنده و احیا کرده است (سورهء مائده-آیه 32)".
2- عمل به وظیفه اسلامی طبق روایت حضرت رسول (ص) که فرمودند: "من سَمِعَ رَجُلاً یُنادی یاللمسلمین و لَم یُجبه لیس بِمُسلِم-کسی که بشنود مرد مظلومی از مسلمانان کمک می‌خواهد ولی او را یاری نکند مسلمان نیست".
3- عمل به وظیفه آخرالزمانی که شاید مهم‌ترین و سنگین‌ترین وظیفه‌ای است که بر عهده هر فرد حاضر در این عصر است.

 

هزاران فلسطینی عصر روز سه شنبه در مراسم تشییع پیکر پاک شهید مروان قواسمی و عامر ابو عیشه در شهر الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری مشارکت داشتند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مراسم تشییع پیکر این دو شهید فلسطینی از مقابل مسجد حسین بن علی (ع) در شهر الخلیل آغاز شد و در نهایت جنازه این دو شهید در گورستان شهدا در منطقه شیخ به خاک سپرده شد.

شرکت کنندگان در این مراسم با در دست گرفتن پرچم های حماس و دیگر گروه های فلسطینی، شعارهایی در محکومیت ترور این دو مبارز قسامی سرداده و خواستار پاسخ فوری به جنایت های دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین شدند.

آن ها همچنین دلاوری های این دو مبارز فلسطینی و درگیری مسلحانه آن ها با نظامیان دشمن تا آخرین لحظات قبل از شهادت را ستودند.

سخنگوی حماس در الخلیل در اظهاراتی در این مراسم تصریح کرد که خون شهدا هرگز هدر نخواهد رفت و دشمن صهیونیستی تاوان سختی را به سبب تجاوزات و جنایت هایش علیه ملت فلسطین خواهد پرداخت و الخلیل به رغم تمامی حملات و تجاوزات دشمن، حامی مقاومت باقی خواهد ماند.

در همین راستا، جنبش حماس ـ شاخه استان الخلیل در کرانه باختری ـ شهادت دو دلاورمرد گردان های شهید عزالدین قسام به نام های عامر ابو عیشه و مروان قواسمی را که بامداد روز سه شنبه به دست نظامیان ارتش صهیونیستی ترور شدند، تبریک و تسلیت گفت.

این جنبش طی بیانیه ای ، خاطر نشان کرد که مبارزان قسامی همچنان راه جهاد و شهادت را ادامه خواهند داد و ترورها و بازداشت ها نمی تواند آنها را از ادامه این راه منصرف کند.

حماس همچنین بر ادامه راه مقاومت و شهادت که از آغاز بهترین رهبران و فعالان این جنبش در راه آن شهید، اسیر و یا مجروح شده اند، تاکید کرد.

از سوی دیگر، صلاح بردویل از رهبران حماس تاکید کرد که ترور دو مبارز گردان های شهید عزالدین قسام در سایه همکاری های امنیتی تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی به وقوع پیوست. بردویل خاطر نشان کرد که همکاری های امنیتی میان سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی روی دیگر سکه جنایت های اسرائیل است و ملت فلسطین در کرانه باختری باید خشم و انزجار خود از همکاری های امنیتی و رژیم صهیونیستی را ابراز کنند.

وی تصریح کرد که چنین حوادثی باعث پافشاری ملت فلسطین بر بازپس گیری حقوق غصب شده خود می شود و سرکوب ها و ترورها نمی توانند مانع از خیزش و قیام این ملت در برابر رژیم صهیونیستی و به شکست کشاندن آن شوند.

گفتنی است که ارتش صهیونیستی این دو مبارز گردان های قسام را از اواسط ماه ژوئن گذشته به اتهام دست داشتن در گروگان گیری و هلاکت سه شهرک نشین صهیونیست اهل الخلیل تحت تعقیب قرار داده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۲
شهدای آینده

قسام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی