شهدای آینده

شهدای آینده

گروه شهدای آینده در بهار 1389 به طور رسمی تاسیس و فعالیت‌های خود را در راستای اهداف ذیل آغاز نموده است:
1- عمل به وظیفه انسانی از طریق اتحاد و انسجام و مقاومت دربرابر نسل‌کشی صهیونیست‌ها و مسئولیت حفظ جان همنوع که بنا به اشاره قرآن حفظ جان همه انسان‌هاست: "کسی که شخص مظلومی را به ناحق به قتل برساند مانند قاتل تمام انسان‌ها محسوب می‌گردد. همچنان کسی که زندگی یک شخص را نجات دهد گویا که تمام انسان‌ها را زنده و احیا کرده است (سورهء مائده-آیه 32)".
2- عمل به وظیفه اسلامی طبق روایت حضرت رسول (ص) که فرمودند: "من سَمِعَ رَجُلاً یُنادی یاللمسلمین و لَم یُجبه لیس بِمُسلِم-کسی که بشنود مرد مظلومی از مسلمانان کمک می‌خواهد ولی او را یاری نکند مسلمان نیست".
3- عمل به وظیفه آخرالزمانی که شاید مهم‌ترین و سنگین‌ترین وظیفه‌ای است که بر عهده هر فرد حاضر در این عصر است.

.... نکته دوم مربوط میشود به این یهودی سازی هایی که قدس در معرض آن است و افزون بر آن، شهرک سازی و آماده کردن خانه برای ساکنان اشغالگر، هم چنین بیرون کردن ساکنان اصلی آن اعم از مسلمان و مسیحی. و {مربوط میشود به} آنچه که دقیقا مسجد الأقصی هم اینک و روزهای پیش و روزهای آینده در معرض آن است.

صهیونیست ها از غفلت جهان اسلام و توجه به مشکلاتش سوء استفاده میکنند تا رویاهای خویش را محقق سازند. بله. امروز، بیش از هر زمان دیگری، هر یک از ما با ترس و نگرانی درباره مسجدالأقصی و درباره همه مقدسات اسلام و مسیحیت در قدس به ویژه درباره مسجد الأقصی سخن بگوید، حق دارد {و درست میگوید}. این حرف از روی مبالغه و بزرگ نمایی یا برای ایجاد ترس بی جا و بهانه جویی نیست. {بلکه} خطری حقیقی و جدی این مسجد و این مکان مقدس را تهدید میکند و این مسوولیت تمام مسلمانان جهان است. نه مسؤولیت مردم قدس به تنهایی یا ملت فلسطین یا عرب به تنهایی، که مسؤولیت تمام مسلمانان در جهان است. و {این} بزرگترین مصیبت و ننگی است که به جامعه میلیاردی و صدها میلیونی مسلمانان وارد شده که قبله نخست آنان و یکی از مساجد مقدس و مبارک که مورد اتفاق نظر مسلمانان است در معرض آلودگی و یهودی سازی بلکه در معرض واژگونی و نابودی است.

دانشمندان مسلمان، مراجع تقلید مسلمان، دولت های اسلامی، کنگره اسلامی، همه دولت های عربی، همه، دعوت شده اند برای یک موضع گیری بزرگ و عظیم تاریخی. روا نیست که اختلافات و درگیری ها، امت اسلامی را از پرداختن به خطری به این بزرگی که مسجدالأقصی را تهدید میکند، باز دارد.

سید حسن نصر الله

عاشورای 1436 هجری قمری

ترجمه : گروه شهدای آینده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۷

نظرات  (۱)

۱۸ آبان ۹۳ ، ۱۲:۱۲ ضدصهیونیست
سلام علیکم

حمایت رسمی کوکا کولا از داعش:
http://www.mouood.org/component/k2/item/24972-%D8%AD%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%AA%E2%80%8C-%D8%B1%D8%B3%D9%85%DB%8C%DA%A9%D9%88%DA%A9%D8%A7%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%A7%D8%B9%D8%B4.html

به امید آگاهی مسلمانان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی