شهدای آینده

شهدای آینده

گروه شهدای آینده در بهار 1389 به طور رسمی تاسیس و فعالیت‌های خود را در راستای اهداف ذیل آغاز نموده است:
1- عمل به وظیفه انسانی از طریق اتحاد و انسجام و مقاومت دربرابر نسل‌کشی صهیونیست‌ها و مسئولیت حفظ جان همنوع که بنا به اشاره قرآن حفظ جان همه انسان‌هاست: "کسی که شخص مظلومی را به ناحق به قتل برساند مانند قاتل تمام انسان‌ها محسوب می‌گردد. همچنان کسی که زندگی یک شخص را نجات دهد گویا که تمام انسان‌ها را زنده و احیا کرده است (سورهء مائده-آیه 32)".
2- عمل به وظیفه اسلامی طبق روایت حضرت رسول (ص) که فرمودند: "من سَمِعَ رَجُلاً یُنادی یاللمسلمین و لَم یُجبه لیس بِمُسلِم-کسی که بشنود مرد مظلومی از مسلمانان کمک می‌خواهد ولی او را یاری نکند مسلمان نیست".
3- عمل به وظیفه آخرالزمانی که شاید مهم‌ترین و سنگین‌ترین وظیفه‌ای است که بر عهده هر فرد حاضر در این عصر است.

در روزهای اخیر یهودیان افراطی که در شهرکهای اشغالی از نظر سازمان ملل زندگی می کنند، به منازل بسیاری در کرانه ی باختری حمله و خسارات انسانی و مالی وارد می کردند که واکنشهای مختلفی را در پی داشت.
به گزارش گروه خبر شهدای آینده به نقل از منابع صهیونیستی، مفتی بزرگ مسلمانان قدس و مناطق خودگردان فلسطینی "مجاز بودن صدور قتل یهودیان عصر حاضر همانند صدر اسلام" را اعلام کرده است. در پی این مسئله، رسانه های صهیونیستی از پیگیری رئیس جمهور این رژیم برای یافتن راهکاری به اصطلاح قانونی برای مواجهه با این مسائل خبر دادند.
لازم به ذکر است که رژیم اشغالگر قدس امروز نیز مناطقی از غزه را بمباران کرد که خسارات جانی در پی نداشته است؛ این رژیم از ابتدای سال جاری میلادی 4 نفر از فلسطینیان این منطقی را شهید کرده است. این اقدام شجاعانه ی مفتی فلسطینی از معدود حرکتهای علمای سنی مذهب بعد از کشتارهای غزه و سالانه ی رژیم اشغالگر قدس در این زمینه به شمار می رود.

.... تکمیلی ....
امروز منابع صهیونیستی اظهارات رو به طور شفاف تری منتشر کردند که به نظر میرسه با حرفی که در خبر اصلی ادعا شده خیلی متفاوت هست:
گروه خبر شهدای آینده نسبت به انتشار متن دقیقتر برای تصحیح برداشت اشتباه احتمالی خود را موظف می داند:
این مفتی فلسطینی به نقل از منابع صهیونیستی گفته:

«47 سال پیش انقلاب فتح آغاز شد. کدام انقلاب؟ انقلاب نو و تازه تاریخ مردم فلسطین. در حقیقت، فلسطین، در تمامیت و یکپارچگی خود، یک نقطه عطف و تحول است. از زمانی که (خلیفه) عمر (برای فتح اورشلیم در سال 637 میلادی) آمد. و تا به امروز ادامه دارد، و تا پایان ایام.

حدیث موثق، در دو مجموعه موثق، "بخاری" و "مسلمان" می گوید:

ساعت (رستاخیز) فرا نمی رسد مگر آنکه با یهودیان بجنگید.

یهودی در پس سنگ ها یا درختان پنهان می شود.

سپس سنگ ها و درختان ندا خواهند داد:

ای مسلمان، بنده پروردگار، یک یهودی در پشت من پنهان است، بیا و او را بکش.
باستثنای درخت قرقاد (که خاموش باقی میماند).

از این رو، باعث شگفتی نیست که (درختان) قرقاد، شهرک نشینان اسرائیلی و کوچ نشینان را محاصره کرده اند.»

به نظر میرسد برداشت اول صهیونیستها تفاوت جدی با این صحبتها دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۰۴
شهدای آینده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی