شهدای آینده

شهدای آینده

گروه شهدای آینده در بهار 1389 به طور رسمی تاسیس و فعالیت‌های خود را در راستای اهداف ذیل آغاز نموده است:
1- عمل به وظیفه انسانی از طریق اتحاد و انسجام و مقاومت دربرابر نسل‌کشی صهیونیست‌ها و مسئولیت حفظ جان همنوع که بنا به اشاره قرآن حفظ جان همه انسان‌هاست: "کسی که شخص مظلومی را به ناحق به قتل برساند مانند قاتل تمام انسان‌ها محسوب می‌گردد. همچنان کسی که زندگی یک شخص را نجات دهد گویا که تمام انسان‌ها را زنده و احیا کرده است (سورهء مائده-آیه 32)".
2- عمل به وظیفه اسلامی طبق روایت حضرت رسول (ص) که فرمودند: "من سَمِعَ رَجُلاً یُنادی یاللمسلمین و لَم یُجبه لیس بِمُسلِم-کسی که بشنود مرد مظلومی از مسلمانان کمک می‌خواهد ولی او را یاری نکند مسلمان نیست".
3- عمل به وظیفه آخرالزمانی که شاید مهم‌ترین و سنگین‌ترین وظیفه‌ای است که بر عهده هر فرد حاضر در این عصر است.

فرهادی در مراسم اهدای جایزه به کارگردان اسرائیلی شرکت نکرد و این در حالی است که خبرهایی از دیدار وی با کارگردان فیلم صهیونیستی در شب قبل از آن حکایت دارد.

به گزارش گروه خبر شهدای آینده به نقل از مشرق، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست نوشت: "فرهادی در مراسم اهدای جایزه به کارگردان اسرائیلی شرکت نکرد".

این روزنامه با بیان اینکه مراسم اسکار امسال تا حدودی به مسائل سیاسی کشیده شد، نوشت: «فرهادی در جلسه کارگردان‌های بهترین فیلم غیرانگلیسی "فوت‌نوت" به کارگردانی "جوزف سدار" اسرائیلی حضور نداشت.»

رئیس آکادمی در این مراسم گفت که فرهادی دچار کسالت شده و به همین دلیل در این مراسم شرکت نکرد. که البته اینچنین دلایلی در ورزش، با وجود مشخص بود علت اصلی برای دیگران که قرار نگرفتن در برابر اشغالگران است، برای حذف محرومیتهای احتمالی امری عادی تلقی میشود.

این در حالی است که
 خبرگزاری انگلیسی رویترز در گزارشی از مراسم پارتی ویژه ای که دو شب، پیش از اعطای جوایز اسکار در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار شد، آورده است: در این مراسم، هنرمندان ایرانی و اسرائیلی، با هدف نشان دادن صلح، در کنار یکدیگر حضور یافتند. 

 

"لیور اشکنازی" بازیگر همجنس باز سینمای رژیم صهیونیستی که فیلم های پورنوی وی از شهرت خاصی برخوردار است، در گفت وگو با رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد: «در پارتی آکادمی که به افتخار فیلم های خارجی برگزار شد، ما و سینماگران ایرانی، کنار هم نشستیم و با هم صحبت کردیم و تمامی حجاب ها کنار رفت.»

وی افزود: "آنها خونگرم هستند؛ ما آنها را به تل آویو دعوت کردیم و آنها هم ما را به تهران دعوت کردند".

البته گروه خبر شهدای آینده، تا به این لحظه نسبت به اینکه چطور و با اجازه ی چه کسی، فیلم اصغر فرهادی در سرزمینهای اشغالی به نمایش در آمده است اطلاعی بدست نیاورده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۱۱
شهدای آینده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی